به خیریه ما
خوش آمدید

در ماموریت ما به ما بپیوندید

وقتی به ما می‌پیوندید، به ما کمک می‌کنید پتانسیل‌های بالقوه را در همه، از کارمندان و حامیان گرفته تا کودکان و خانواده‌هایشان، آزاد کنیم.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

کار ما توسط نزدیک به 200000 حامی دلسوز، بسیاری از شرکت های سخاوتمند، 9000 داوطلب اختصاصی و تقریبا 1600 کارمند در سراسر جهان امکان پذیر است

  • کلمبیا
  • جمهوری دومینیکن
  • اکوادور
  • گواتمالا
  • هندوراس
  • هندوستان
  • مکزیک
  • فیلیپین
  • ایالات متحده
  • زامبیا
Background
01
موقعیت های موجود 01
02

موقعیت های موجود 02

03

موقعیت های موجود 03

04

موقعیت های موجود 04

05

موقعیت های موجود 05

06

موقعیت های موجود 06

07

موقعیت های موجود 07

مؤسسه خیریه بین المللی آوا   از سال 1400 و با شماره ثبت .............در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست  و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است.

محل کار: لندن، انگلستان

آیا مشتاق ایجاد محصولاتی با کاربرد آسان هستید که مشتریان را خوشحال می کند؟ آیا در محیطی پیشرفت می کنید که بتوانید همکاری و تحلیل داشته باشید؟ آیا می خواهید روی محصولی کار کنید که در واقع روی زندگی مردم تأثیر بگذارد؟

مسئولیت های اولیه

  • استراتژی: برای تکرار چشم انداز و استراتژی محصول با مدیر ارشد محصول کار کنید. ارزش کسب‌وکار را به وضوح برای تیم گسترده‌تر بیان کنید تا آنها هدف محصولات یا ویژگی‌های جدید را درک کنند. نقشه راه را در اختیار داشته باشید و ساختن آنچه برای دستیابی به اهداف و ابتکارات استراتژیک ما مهم است را در اولویت قرار دهید.
  • ایده پردازی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
  • ارتباط: یک شنونده فعال عالی برای شنیدن نیازهای کاربران باشید و وضعیت ایده ها، پروژه ها و محصولات را به مشتریان، شرکا و اعضای داخلی تیم منتقل کنید.
  • ویژگی عقب ماندگی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • تجربه ی کاربر: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد

محل کار: لندن، انگلستان

آیا مشتاق ایجاد محصولاتی با کاربرد آسان هستید که مشتریان را خوشحال می کند؟ آیا در محیطی پیشرفت می کنید که بتوانید همکاری و تحلیل داشته باشید؟ آیا می خواهید روی محصولی کار کنید که در واقع روی زندگی مردم تأثیر بگذارد؟

مسئولیت های اولیه

  • استراتژی: برای تکرار چشم انداز و استراتژی محصول با مدیر ارشد محصول کار کنید. ارزش کسب‌وکار را به وضوح برای تیم گسترده‌تر بیان کنید تا آنها هدف محصولات یا ویژگی‌های جدید را درک کنند. نقشه راه را در اختیار داشته باشید و ساختن آنچه برای دستیابی به اهداف و ابتکارات استراتژیک ما مهم است را در اولویت قرار دهید.
  • ایده پردازی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
  • ارتباط: یک شنونده فعال عالی برای شنیدن نیازهای کاربران باشید و وضعیت ایده ها، پروژه ها و محصولات را به مشتریان، شرکا و اعضای داخلی تیم منتقل کنید.
  • ویژگی عقب ماندگی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • تجربه ی کاربر: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد

محل کار: لندن، انگلستان

آیا مشتاق ایجاد محصولاتی با کاربرد آسان هستید که مشتریان را خوشحال می کند؟ آیا در محیطی پیشرفت می کنید که بتوانید همکاری و تحلیل داشته باشید؟ آیا می خواهید روی محصولی کار کنید که در واقع روی زندگی مردم تأثیر بگذارد؟

مسئولیت های اولیه

  • استراتژی: برای تکرار چشم انداز و استراتژی محصول با مدیر ارشد محصول کار کنید. ارزش کسب‌وکار را به وضوح برای تیم گسترده‌تر بیان کنید تا آنها هدف محصولات یا ویژگی‌های جدید را درک کنند. نقشه راه را در اختیار داشته باشید و ساختن آنچه برای دستیابی به اهداف و ابتکارات استراتژیک ما مهم است را در اولویت قرار دهید.
  • ایده پردازی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
  • ارتباط: یک شنونده فعال عالی برای شنیدن نیازهای کاربران باشید و وضعیت ایده ها، پروژه ها و محصولات را به مشتریان، شرکا و اعضای داخلی تیم منتقل کنید.
  • ویژگی عقب ماندگی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • تجربه ی کاربر: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد

محل کار: لندن، انگلستان

آیا مشتاق ایجاد محصولاتی با کاربرد آسان هستید که مشتریان را خوشحال می کند؟ آیا در محیطی پیشرفت می کنید که بتوانید همکاری و تحلیل داشته باشید؟ آیا می خواهید روی محصولی کار کنید که در واقع روی زندگی مردم تأثیر بگذارد؟

مسئولیت های اولیه

  • استراتژی: برای تکرار چشم انداز و استراتژی محصول با مدیر ارشد محصول کار کنید. ارزش کسب‌وکار را به وضوح برای تیم گسترده‌تر بیان کنید تا آنها هدف محصولات یا ویژگی‌های جدید را درک کنند. نقشه راه را در اختیار داشته باشید و ساختن آنچه برای دستیابی به اهداف و ابتکارات استراتژیک ما مهم است را در اولویت قرار دهید.
  • ایده پردازی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
  • ارتباط: یک شنونده فعال عالی برای شنیدن نیازهای کاربران باشید و وضعیت ایده ها، پروژه ها و محصولات را به مشتریان، شرکا و اعضای داخلی تیم منتقل کنید.
  • ویژگی عقب ماندگی: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • تجربه ی کاربر: لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد