شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

 ضمن قدردانی از حسن توجه هموطنان نیکوکار در حمایت از کودکان تحت پوشش مؤسسه خیریه بین المللی آوا بدین وسیله به اطلاع می‌رساند:

۱- این مؤسسه وفق اساسنامه و اهداف مؤسسان و مانند تمامی سازمان‌های مردم نهاد مشابه در سراسر جهان، مؤسسه‌ای غیردولتی، غیر سیاسی و تابع قوانین مدون و جاری کشور و متعهد به پاسخ‌گویی شفاف می‌باشد. لذا هرگونه اقدام جهت کسب عواید و جلب مشارکت‌های مردمی در چارچوب اساسنامه و طبق ضوابط داخلی این مؤسسه بر اساس سرفصل‌های معین و تأیید شده توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.
۲- تمامی اقدامات خیرخواهانه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی صرفاً در قالب روش‌های اعلام شده از سوی موسسه خیریه بین المللی آوا و با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای حمایت مالی امکان‌پذیر می‌باشد و هرگونه فعالیت شخصی تبلیغاتی تحت عنوان موسسه خیریه بین المللی آوا خارج از این چارچوب و بدون اخذ مجوز مکتوب و ارائه کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح داخلی جمهوری اسلامی ایران، غیرقانونی بوده و مورد پذیرش موسسه خیریه بین المللی آوا نخواهد بود.
۳- همچنین هرگونه استفاده از نام و لوگوی موسسه خیریه بین المللی آوا بدون اخذ مجوز در کلیه فضاهای تبلیغاتی رسانه‌ای حقیقی و مجازی یا با عنوان حمایت از موسسه خیریه بین المللی آوا، صرفاً با انعقاد تفاهم‌نامه یا اخذ مجوز در چارچوب قوانین مدون کشور و اساسنامه و قواعد داخلی این مؤسسه امکان‌پذیر می‌باشد.
تأکید می‌گردد در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، موسسه خیریه بین المللی آوا ناگزیر از انجام اقدامات قانونی خواهد بود.

شرایط و ضوابط استفاده
ورود کاربران به این وب‏‌سایت و ثبت سفارش در آن، به‌معنای آگاه‌بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه است.

• قوانین عمومی
کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می‌باشد. چنانچه در آینده در قوانین، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود.

• سیاست سفارش‌گیری
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به‌وسیله ارسال کدسفارش از طریق پیامک و پیش‌فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. موسسه خیریه بین المللی آوا ، همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید.
در صورتی که موجودی محصولی درفروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش، برای فروشگاه اینترنتی محفوظ است و مشتری می‏‌تواند به انتخاب خود، محصول دیگری را جایگزین نماید.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
فروشگاه اینترنتی ممکن است بنا به سیاست‌های کاری خود، نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند ولی تعهد می‌نماید کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال گردد.
این فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. اما بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل است و این فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
این وب‌سایت ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل ما نیستند و هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد.

• سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در موسسه خیریه بین المللی آوا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است و قیمت کلیه محصولات با هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال، بیمه حمل کالا و مالیات بر ارزش افزوده بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

• مالکیت معنوی
خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى مشتریان عرضه شده است و مالكیت‌ معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این موسسه خیریه بین المللی آوا بوده و هر گونه استفاده از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری منوط به دریافت اجازه‌نامه كتبی می‌باشد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است.

• پشتیبانی سایت
 شرکت متعهد است با اطلاع از بروز نقص در سامانه موسسه خیریه بین المللی آوا، در حدود امکانات و توانایی خود،نسبت به رفع آن اقدام نماید و موظف به پشتیبانی فنی از این سامانه در چارچوب فوق الذکر می‌باشد.
کاربران می توانند در ساعات اداری ایام هفته از طریق شماره تلفن های 88341773 و  88341639 و یا ارسال پرسش از طریق لینک پشتیبانی با موسسه خیریه بین المللی آوا در ارتباط باشند و موسسه خیریه بین المللی آوا حتی الامکان متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات پشتیبانی در حدود امکانات و توانایی های خود می باشد.
به کاربر توصیه می شود، قبل از برقراری ارتباط با پشتیبانی از طریق مراجعه به قسمت سوالات پرتکرار تجربه بهتری در استفاده از سایت موسسه خیریه بین المللی آوا داشته باشد.
کاربران گرامی می توانند از طریق گزارش مشکل و یا ارتباط با پشتیبانی استفاده کنند تا در برخورد با هرگونه مشکل به موسسه خیریه بین المللی آوا کمک نمایند و موسسه با اخذ تصمیمات فنی و قانونی لازم بتواند در کنار کاربران خود به کاهش خطرات احتمالی و افزایش کیفیت در خدمت رسانی اقدام نماید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (همانند قطعی اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره)، موسسه خیریه بین المللی آوا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

حقوق و مسئولیت های موسسه خیریه بین المللی آوا
موسسه خیریه بین المللی آوا هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مشکلات احتمالی در استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی در قبال کاربران ندارد.
موسسه خیریه بین المللی آوا هیچ گونه مسئولیتی در خصوص هک شدن احتمالی سایت یا قطع شدن و اختلال موقت خدمات به دلایل فنی یا قطع اینترنت یا از دست رفتن سوابق و اطلاعات به دلایل مشابه و ایراد خسارت به کاربران درخصوص هریک از موارد ذیل بدون قید انحصار ندارد. این امر صرف نظر از اقدامات معقول و متعارف موسسه خیریه بین المللی آوا جهت صیانت از حقوق کاربران میباشد و شامل موضوعات غیرقابل پیش بینی یا خارج از کنترل موسسه خیریه بین المللی آوا یا موارد فورس ماژور است.
موسسه خیریه بین المللی آوا در خصوص هرگونه خسارت وارده به آن دست از کاربرانی که به هر طریق و یا به هر منظور، اطلاعات خود از جمله شماره همراه و یا کد تایید ارسالی موسسه خیریه بین المللی آوا و یا هر نوع اطلاعات دیگر را در اختیار اشخاص حقیقی و یا حقوقی مانند سایت های غیر از سایت رسمی موسسه خیریه بین المللی آوا قرار دهند، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و هرگونه مسئولیت ناشی از آن بر عهده صاحب شماره تلفن خواهد بود.

حریم خصوصی کاربران
موسسه خیریه بین المللی آوا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. بنابراین این موسسه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کرده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، فراهم نماید.

 اطلاعات شخصی
اطلاعات شخصی که توسط موسسه خیریه بین المللی آوا جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:
همه می توانند بدون ثبت نام به سایت موسسه خیریه بین المللی آوا مراجعه و به صورت آنلاین کمک های خود را پرداخت نمایند.هنگامی که افراد تصمیم می گیرند از طریق شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام نمایند موافقت صریح خود را در خصوص استفاده، ذخیره سازی قانونی و محافظت از اطلاعات شخصی خود اعلام می نمایند. اطلاعاتی که برای موسسه خیریه بین المللی آوا ضروری است شامل اطلاعات مربوط به هویت نظیر نام، نام خانوادگی، شماره ملی و اطلاعات مربوط به روش های ارتباط با شما شامل نشانی پستی، کد پستی، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) و غیره که شما در اختیار موسسه خیریه بین المللی آوا قرار می‌دهید؛ نظراتی که در موسسه خیریه بین المللی آوا ثبت می نمایید.
 اطلاعات مربوط به مبادلات مالی نظیر کلیه پرداخت های موفق و ناموفق در موسسه خیریه بین المللی آوا صدا و مکاتبات شما در تماس با تیم پشتیبانی ضبط می‌شود.


از اطلاعات شخصی چه استفاده‌ای می‌کنیم؟
ارزیابی عملکرد سایت موسسه خیریه بین المللی آوا و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت، تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت از جمله در مواجهه با نتایج جستجو و در نتیجه بهبود نتایج جست‌وجو با توجه به کلیدواژه‌های جستجو شده در میان کاربران، ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند
موسسه خیریه بین المللی آوا اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.
موسسه خیریه بین المللی آوا ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات شخصی کاربران را در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.
موسسه خیریه بین المللی آوا تمام تلاش خود را در جهت حفظ و نگهداری داده های شخصی کاربران می کند اما در صورت وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی یا خارج از کنترل خود و اختلال در بستر اینترنت کشور موسسه خیریه بین المللی آوا هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده های کاربران ندارد.

امنیت اطلاعات شخصی
 یکی از اولویت‌های اصلی موسسه خیریه بین المللی آوا محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:
بسیاری از خدمات موسسه خیریه بین المللی آوا با SSL رمزگذاری شده‌اند،برای هر بار ورود به حساب کاربری در موسسه خیریه بین المللی آوا از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در موسسه خیریه بین المللی آوا، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است،اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در موسسه خیریه بین المللی آوا دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.
 علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که موسسه خیریه بین المللی آوا مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:
از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،
در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به موسسه خیریه بین المللی آوا اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند.

استفاده از کوکی
موسسه خیریه بین المللی آوا ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید.

حل و فصل اختلافات
در صورت بروز هرگونه اختلاف فی ما بین کاربر و موسسه خیریه بین المللی آوا، طرفین مساعی نموده که موضوع حتی الامکان از طریق مذاکره حل و فصل شود.در این خصوص کاربر متعهد به همکاری با موسسه خیریه بین المللی آوا و ارائه اطلاعات لازم و عنداللزوم حضور در جلسات حضوری یا آنلاین می باشد.در صورت عدم حصول توافق ظرف ۱۰ روز از تاریخ اعلام قصد حل اختلاف از طریق مذاکره، موسسه خیریه بین المللی آوا نسبت به تعیین کارشناس رسمی دادگستری متخصص و مستقل اقدام خواهد نمود که با رضایت کاربر نسبت به بررسی موضوع و حل اختلاف اقدام نماید. در صورتی که اختلاف به هر دلیل حل و فصل نشود ، هر یک از طرفین مختار خواهند بود که به مرجع قضایی مراجعه نمایند.